Mitt 2010.

2011-01-05
11:39:39


Det bästa med år 2010: Thailand och att bli på smällen 
Det sämsta med år 2010: Att inte vara barnflicka längre, det är något jag saknar massor!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? : Bodde i Stockholm, flög 14timmar i rad till Thailand, var på ultraljud och fick se att ett mirakel fanns i min mage :)
Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga, och heller inga i år.
Dog någon som stod dig nära?: Nej, tack och lov. 
Vilka länder besökte du?: Norge, Thailand och Swe.
Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011?: Varmare sommar.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? : 28 Feb, då jag flyttade från Oslo till Stockholm, 14 Sept, då vi började våran resa mot Thailand, och 3 okt, då vi plussade.

Största misstaget?: Det vet jag inte. 
Har du varit sjuk eller skadat dig?: Bara smågrejer.
Bästa köpet: Grejer till lägenheten.
Vad spenderade du mest pengar på?: Badrummet.
Gjorde någon dig riktigt glad?: Maths gör mig riktigt glad - varje dag. 
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?: Highway man osv.
Var du gladare eller ledsnare detta året jämfört med andra år?: Gladare.
Vad önskar du att du gjort mer ?: Tränat.
Vad önskar du att du gjort mindre?: Käkat enmassa onyttigt.
Hur tillbringade du julen?: Med familjen 
Blev du kär iår?: Bara ännu mer kär i Maths! 
Hur många one night stands?: Inga.

Favorit program på tv?: Desperate Housewives, Lyxfällan, Pensionärsjävlar osv.
Hatar du någon som du inte hatade i början av året?: Nej. 
Bästa boken du läste iår?: Alla "pojken som kallades det"-böckerna. Så hemska!
Något du önskade dig och fick?: Massa grejer! Bland annat grejer till lägenheten, en bebis i min mage & att jag och Maths hänger ihop, trots att vi bott ifrån varandra i 11 månader.
Något du önskade dig men inte fick?: Några miljoner, men man kan ju inte få allt ; )
Vad fick dig att må bra?: Nära & kära 


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.