Det är dax för fredagsmys!

2011-06-17
09:56:46


Godmorgon!
Idag kommer Ronja & ska hälsa på oss. Hennes tåg kommer till stan vid ett,
men det var tydligen försenat, men det kan vi ju hoppas dom kör ikapp?
Vi ska iaf hämta henne, och innan ska vi på banken och fixa.

Just nu  ligger Alicia i sängen och pratar, så söt. Och viftar runt med både armar och ben oxå.
Åh vad jag längtar tills hon börjar le medvetet. Det kan väl börja när som helst va?

I alla fall så fick jag ett sms imorse som gjorde mig så himla glad.
Ante & Angelicas lilla flicka har äntligen tittat ut! Och stor var hon, 4kg. Hihi.
Åh vad jag längtar tills vi får träffa henne.
- Ta hand om varandra & njuuut. För tiden går sjukt fort

- Du är hela mitt liv, du är hela min värld


 
Kommentarer
tove

underbara alicia.. <3 gu va lik hon va pappa sin här :D

2011-06-18 10:27:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.