Fredag 10 juni - 11

2011-06-12
12:24:06


Det var superfint väder, så jag bäddade i vagnen åt Alicia & la ut en filt till mig i solen.
Elina & Erika joinade även oss efter en stund, och där låg vi i en
halvtimme, sen kom hjärtat hem från jobbet & solade med oss oxå.

Alicia sov som en stock i vagnen, i ungefär 4 timmar 
Efter ett tag blev vi less på att bara ligga. Så jag & hjärtat tog med oss Alicia på en
promenad till dagis. Sunnivas lillebror Lukas vart nog lite kär i Alicia,
han stoppade direkt in handen till henne och klappade jätteförsiktigt
& gav henne nappen som hon tappat. Svinsöt


 
Kommentarer

Men jag dör vad söt.

2011-06-12 12:54:38
Nettan

Men vad sött :-)

2011-06-12 23:54:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.