Våran dag.

2011-06-07
09:55:48


Godmorgon! :) Idag var jag verkligen uppe med tuppen, eller innan till & med? Vad hände? Jo, Alicia vakna vid halv sex och ville ha käk, och då hade solen redan stigit upp så jag kunde inte somna om. Vid kvart över sex klev Maths upp, och även hans föräldrar, så då vart jag helt plötsligt klarvaken och har legat å kikat på vakna med the voice sen dess. Lillskruttan hon har sovit, och bajsat lite, och sen sovit lite till :)

 

Nu är vi iaf i Aspås igen, jag & Alicia ska iväg på BVC på vägning & mätning, hoppas hoppas hon har gått upp tillräckligt nu. Våran underbara lilla tjej!


Igår när vi var i Brunflo kom Karro, Jonte, Uffe, Annika & Vicke förbi och mös med Alicia. Tog dock inga bilder, för jag har glömt min hjärna på förlossningen, så jag tänkte inte alls på det (kameran låg ju bara framför mig på bordet exakt hela tiden).


» Den 4e juni var min årsdag för körkortet oxå, eller tvåårsdag, så nu har jag inte längre prövotid!
- Grattis Emman.





 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.