Födelsedagsfirande & trött tjej.

2011-03-13
16:59:51


Igår fyllde Maths farmor Sylvia år. Det firades med middag hemma hos mina fina svärisar i Brunflo med Maths farbror med fam och Sylvia & hennes karl såklart. Thomas & JC var även där, Thomas bor ju numer i Stockholm, så det var trevligt att få se hans nylle igen 

Sov sämst inatt, och skulle upp tidigt för att skjutsa Thomas till flyget. = En supertrött Emma hela dagen.
Har legat i sängen sen jag kom hem och kollat BB. Har även ätit gott med hjärtat.
Imorgon börjar skolan igen. Jag längtar verkligen inte. Är så trött nu för tiden. Och att måsta kliva upp supertidigt, för att ta en superseg buss är ingen hit för mig. Men jag får hålla ut, det är bara några veckor kvar, sen är det påsklov, och efter det är det ju inte säkert att jag ska tillbaka till skolan, eftersom det då är maj 


 
Kommentarer

gud vad gott det lät och såg ut med glass o varma blåbär :) himla emmis, nu blev jag sugen <3

2011-03-13 18:59:05

alltsååååå, jag bor i stan. så om du sover hos mig så kan du ju sova längre. näär du vill får du sova här :)

2011-03-13 21:21:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.