Gravidlista.

2011-03-27
23:21:12


GRAVIDITET

När fick ni reda på att du var gravid? 3 oktober 2010.
Var det planerat? Vår plan var "blir det så blir det & då blir vi överlyckliga".
Mådde du illa under graviditeten? JA. Mellan vecka 5-10 typ & 28-nu.
Hade du mycket foglossningar? Ja, ganska.
Hade du någon hormonrand? Inte ännu iaf.
Fick du bristningar? Inte på magen (än), men på boobsen.
Vad tror du att det blir för kön? En pojke. Dock stor chans det blir en flicka ;) Jag tror typ olika varje dag.
Vad vill du att det ska bli för kön? En frisk bebis önskar jag mig bara 
Har du några speciella cravings? Glass, tårta, semlor, ALLT gott helt enkelt.
Vad gillade du för mat? Allt.
Någon maträtt du avskydde?
Kyckling är jag inte så förtjust i längre.
Hade/har du halsbränna?
Nej.
Behöver du kissa ofta?
JA, känns som att jag spenderar mest tid inne på toan, speciellt på natten ;)
Hur mycket gick du upp? 10kg än så länge.
Är du nöjd över din graviditet? Hade gärna haft lite mindre ont överallt, och varit piggare.
Är du rädd inför förlossniningen? Jag är sjukt nervös, förväntansfull, lycklig, allting på samma gång inför den dagen. 


 
Kommentarer

Roligt med en lista :D Jag vill också ses innan mini-mannen kommer! går du i skolan som vanligt nu? <3

2011-03-28 00:18:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.