Dagen.

2011-05-10
18:34:08


Åh vad jag älskar när det är sånt här väder. Det är så underbart! Det enda som fattas är min lilla skatt, men det är ju inte heller så långt kvar. Och appropå det så går jag in i vecka 37+0 idag. YES, det är sant! Tiden går såhär himla snabbt nu för tiden, det är bara att inse.




Idag har jag varit ganska duktig, har varit ute på hundjakt, då syrrans hund hade rymt. Sen åkte jag hem och städa (tvätta) bilen på utsidan, då jag städade insidan igår. Sen åkte jag & mamma på Krokom, där vi hitta en supersöt pyjamas-säck till bebis & ett annat sött plagg. Bilder kommer senare, med bebisen i dom ;)

 

När vi kom hem hade posten kommit, & jag hade fått mina stans-verktyg, så nu jäklar ska jag börja göra egna smycken och sälja. Måste först bli lite bättre, men gud så kul det var! Bjuder på ett litet smakprov senare.

 



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.