solförmörkelse.

2008-08-01
12:14:28


- det har ni väl inte missat?

solen såg ut som en måne idag, jättecoolt. synd bara att det var så mulet, så man såg jättedåligt.
men jag tror att jag fick till nån bra bild iaf, som jag lägger in när jag kommer hem : ) hade tänkt att försöka få till internet på min dator idag, måste bara hitta skivorna. men det lär jag väl inte göra.

nu ska jag, mormor & morfar åka till rödön och fika (: mysigt. måste även kanske förbi hemma hos willy och hämta mosters böcker, eftersom att mormor & morfar ska ner till henne nu på söndag, och hon måste ha dom.

nu ska vi snart åka, så vi hörs!
pussssss / em.







- solförmörkelse -
( kl 11.50 )


 
Kommentarer

Jag missade visst det. Håller utkik efter bild i din blogg istället! :)





Kika gärna in på min blogg och läs del 1 av min novell! Del 2 publiceras senare idag.

2008-08-01 12:44:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.