hos moster, olivia & rolle.

2008-07-11
14:22:51


som jag skrev igår åkte jag ner till haninge och träffade moster, olivia och rolle.
flygfärden hit var lite läskig, vi åkte genom ett åskmoln, så det blev massa luftgropar, men jag överlevde ; ) hihi.

idag har jag varit ute och gått med olivia, vi gick till ica och handlade lite tills ikväll.

just nu sitter jag med olivia i mitt knä, hon vakna precis när moster åkte :p  moster är och slänger sopor och handlar lite hon med.


ikväll vet jag inte vad vi ska göra, men vi lär väl hitta på ngt.

det var jättefint väder imorse, men nu är det lite regnigt. men det är mysigt.


nu ska jag få olivia att somna om.
pussss


                    


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.