idag är det lördag.

2008-06-21
15:20:46


och jag sov hos willy (:

i onsdags for ju jag, willy & louise till stockholm. vi åkte typ vid ett på natten och kom fram vid sex på morgonen. när vi var i uppsala kom vi på att vi var hungriga så vi åkte till donken och åt frukost. sen åkte vi hem till lisette ( willens & louise andra syster ) , johan och nova. willy och louise somna men jag följde med lisette och nova till någon galleria och gick runt (: vi köpte lite kläder till nova.


när willy och louise hade vaknat så drog vi till södermalm och kolla på en bil till willy, men den var inte sådär jättebra. den var jätteäcklig inuti, han hade inte ens kunnat dammsuga ut den :s
så vi drog till upplands-väsby och kolla på en bmw 328, en assnyyggg. och den fick det bli, det var kärlek vid första ögonkastet ; ) haha.

när willy hade köpt den for vi till haninge och hälsade på moster, rolle, olivia och elina. olivia hade blivit massa stor och söt. ville egentligen inte åka därifrån, men var tvungen :(


hemvägen gick snabbt, för jag sov typ hela vägen. tssss.



igår var jag med willy, han var chaufför hEela dagen lång typ. segt.


nu är jag hos willy, anton är här med (: vet inte vad vi ska hitta på men. skriver kanske sen.
PUSSS

             


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.