sommarlov, men var är solen?!

2008-06-12
17:12:01


sex is good, sex is fine. doggystyle or 69.
just for fun or getting paid, everyone loves getting laid.
im horny, im from sweden. i like to do it hela tiden  : )  haha.




jadu, händelserik dag... not.
var på skolan vid 10, då skulle jag göra det där jävla föredraget, men hur gick det då? jo, det gick inte alls. för skitsaken gick ju inte ens att skriva ut på skolans skitdatorer. så jag slapp..
men sen tillslut så gick det där jävla kittet att skriva ut, men jag slapp prata inför klassen, för hon visste att jag hade kämpat med det dära, och det är ju så synd om mig som inte kan sova på natten pga av astman så.. : )


och var viktoria på skolan idag eller? neej : ( dumming. jag som ville träffa dig innan skolan slutar. så nu MÅSTE du vara med mig i sommar : ) hihi. men sötida var iaf på skolan, som tur var..


ikväll vet jag inte vad som händer, vill ju vara med willen. men han ska ju jobba imorn, så då känns det inte bra om jag ska göra så att han somnar sent : ( men, han väljer ju själv ..



nu ska jag käka middag, så vi hörs. kanske skriver senare.
pussss


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.