födelsedag & lov.

2008-05-01
19:50:49


jag har världens sötaste kusin, det kan ingen säga ngt emot! (:
var ju i haninge hos moster, rolle & olivia från fredag till tisdag, mysigt somfan!
bebis var så liten och söt, ville inte åka hem, det söög.
bilder kommer.
shoppade även lite kläder och så, riktigt nice.
jag saknar er nere i haninge!
<3


igår fyllde jag 17år oxå - grattis på mig!
fick massa kläder, pengar, presentkort, smycken, smyckeshängare ( en hand ) och massa mer roliga saker.
fick badelefanter av moster med - jättesöta : ) haha.

grillade med ronja & david igår, sen kom älsk, anton, dennis & tobbe : D mysigt.
vi drack cider och bara umgicks, det var skönt.
blev inte så jättesent, vi gick väl kanske å la oss vid 2.

idag har jag städat ur min garderob, väldigt bra faktiskt! slägde en HEL säck med kläder,
eller syrran fick dom hon ville ha. så nu är den fin.
det var även folk och tittade på huset, dom verkade faktiskt intresserade! : D
så snart flyttar vi ' peppar peppar ' .

ikväll kanske jag ska till älskling, jag hoppas! : )
men han skulle cykla lite, så vi får se om det blir för sent eller inte.


nu ska jag fixa lite. puss



du är det vackraste jag vet.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.