Fjooortislook.

2009-08-30
23:50:04


Jag skrev verkligen ett inlägg tidigare idag! Fan vad arg jag blir.
Ajaaaa.

Vaknade vid ett av att Cissi ringde, då stod hon på station i Oslo & väntade på mig.
Jag hoppar ur sängen, slänger på mig kläder & åker iväg. Var där en kvart senare.
Senare när Cissi packat upp allting & vi åkt till mig, så kommer Malin, suuupertrevlig tjej.
Ibland när man träffar nya personer så är det ju superstelt och så, men dom här är störtsköna allihopa!

Jag & Cissi sminkade även oss som fjortisar idag, hahaha.
Tänkte lägga upp bilder, men kom på att jag bara har på mig, inte på Cissi.
Men kanske kan fixa en på henne imorgon ;) Hehe.
För hon & Isak ska hänga här med mig imorgon, vi ska baka cupcakes som Camilla ska ta med på ridskolan.
För hon ramlade av en häst förra måndagen, och då ska man ta med en kaka veckan efter, så man inte ska vara "rädd för att komma tillbaka".

Bilder sen ihelgen.

Evelina & jag.    Evelina & Linnea.
Nu blir det sängen.
NATTI!


 
Kommentarer

haha det var ju fint! ;(

2009-08-31 00:37:34

oj vad glad jag blir! :) självklart har jag desginat själv :D

2009-08-31 09:32:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.