Imorgon blir det babysitting hela dagen.

2009-08-12
23:31:18


Nu har vi varit duktiga & tränat - igen.
Det är så jävla skönt när man äntligen tar sig iväg, hoppas det fortsätter i den här stilen hela året! :)
Vi skrev ju faktiskt in oss, och det är bindningstid på 12månader, om vi inte flyttar hem till Sverige vill säga.

Jag har äntligen pratat med älsklingen oxå, första gången sen jag kom hit.
Lilla hjärtat ♥

Har även hunnit göra en blogg till Camilla.

Nu ska vi sova - förhoppningsvis utan en mördarspindel som stör!


 
Kommentarer
ida

du kan du emma, den dagen du kommer hem och har lite att göra så ska du få hjälpa mig med bloggen.

jag är så oklyftig så det är pinsamt! jag fattade ingenting , fast jag var på sidan och läste.

haha, är man dum så är man.

hoppas du mår jättebra! puss. <3

2009-08-13 12:19:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.