Slappa slappa slappaaaaa.

2009-08-14
15:55:06


Hejhej bloggen.
Idag har jag städat heeeela huset, skitjobbigt. Men lätt värt 2000extra i månaden :)
Vi har även varit till Sandvika och fixat personnummer & även skrivit in mig i Norge.

Familjen har även åkt ut med båten, dom kommer hem imorgon.
Hon lämnade matpengar (hon måste tro att jag äter som en häst) och min lön.
Skitbra om ni frågar mig! :)

Ikväll ska vi nog bara slappa. Men först måste vi träna lite, fast det blir här hemma idag.


Såhär ser min lilla datahörna ut :)


 
Kommentarer
momma

hoppas du har det bra.längtar efter dig, du är så långt borta. du sparar väl mycket pengar nu det verkar som du får en hel del

2009-08-14 19:36:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.