TÄVLING!

2010-04-13
11:48:40


Tävlingen börjar NU & avslutas i övermorgon (torsdag 15april) klockan 12.00.


Allt ni behöver göra är att skriva en kommentar, varför just du ska vinna.

Och glöm inte att skriva in din mailadress, så jag kan kontakta vinnaren.
Det ni kan vinna är till ett värde av upp till 300kr, från PING PONG Barnkläder.

Om just du skulle vinna, kan du välja mellan dessa fina priser:

Självklart får du välja färg och storlek själv! (om det finns)



Förkläde, finns endas i vit & storleken 2-4år. Perfekt när dina barn hjälper till i köket!

Jättefint armband till ditt barn (13cm)

 

Alfons Åbergjeans, supersnygga!

Plyschkjol- / tröja med Milla tryck.
Jättesöt swettisjacka/munktröja med Alfons Åberg-motiv i glada klara färger med ränder.


 
Kommentarer
Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3 http://snuttegubbe.blogg.se/

Jag är med och tävlar om FÖRKLÄDET.

En bra annledning till varför jag ska vinna, är att jag har två pojkar här hemma. Och nu när den äldsta sonen har börjat intresera sig för disken, och brödbakningen så blir alltid kläderna smuttsiga och blöta. Med ett FÖRKLÄDE kan vi slippa det! Och på så vis slippa ännu mera tvätt! ;).

Och vem har sagt att inte killar kan ha förklde med hjärtor på?, den är ju super söt! hehe.



//kram, Mia

Mailadress: [email protected]

2010-04-13 12:02:40

Jag tycker att jag ska vinna alfons byxorna för att dom skulle passa esahia perfekt nu när han har börjat på dagis=)



Kram kram

2010-04-13 12:16:27
Margareta

Är en farmor som läser lite här och var och kommer in på en liten trevlig tävling.Är det intressant blir jag kvar och läser.Hos dig ska jag stanna.Klart vill jag vinna förklädet, då barnbarnet får smutsa ner sig hos oss, men säkert ej för sin mamma, svärdottern, som man måste hålla sig vän med.

2010-04-13 13:51:34
elina

fan vad kul! :D

det måste du berätta mer om! :)

2010-04-13 16:10:55

Varför jag ska vinna är för att jag tycker jag förtjänar det. Jag har inte käkat godis,läsk eller något onyttigt på skit länge över 1 månad och det är jobbigt jag behöver något annat och då älskar jag att shoppa men nu kan jag inte shoppa för jag har inga pengar. Jag älskar att handla åt Oliwer men ja..jag är fattig nu :(



Så därför borde jag vinna



kram Love

2010-04-13 16:23:43
Rulle

Annars så får mina barn gå nakna. Inte bra.

2010-04-13 18:29:18
Marita

Min Maja, 11 månader ska självklart vinna eftersom hon är den mest underbara dotter man kan ha och hon får nästan bara ha arvekläder från kusiner och tremänningar.. Hon förtjänar lite nya fina kläder!!



Så det så. :)

2010-04-13 18:42:21
Nettan

JA!!! Jag vill också vara med och tävla.

Hoppas på tur att jag kan vinna något till mina älsklingsgrabbar :-)

2010-04-13 23:07:09

Jag tävlar om armbandet,

Alfonsbyxorna & Tröjan!



Just för att jag älskar mina små, söta, envisa syskonbarn! Världen blir lite ljusare i närheten av dem.

Och hade jag haft pengar skulle 90 % gå åt till dem! Men med min lilla (nästan obefintliga) inkomst så finns det inte så mycket att ta ifrån.



Tacktack :D



/ Marina

2010-04-13 23:41:01
MamA

Jag behöver vinna ett par nya byxor till min grabb för han har vuxit ur alla nu och om han springer omkring med för korta byxor får jag skäll av min dotter och det är ingen rolig historia. Så nya byxor till min Lukas ;-D

2010-04-14 23:15:25
Olivia

Jag tycker att jag borde vinna eftersom att jag ska börja på förskolan om några veckor. Då måste jag ju ha nya fina kläder. :) Visst?

Pussar & kramar

2010-04-15 09:38:38
Ingmarie

jag tycker mitt barnbarn Olivia ska vinna för hon har namnsdag idag

2010-04-15 10:22:09

Tycker att esahia ska vinna alfons byxorna, då han nu är stor kille som kan vara på dagis utan mamma=)

2010-04-15 11:06:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.