Superwomen!

2010-03-17
12:03:58


Omtumlande dag. Är helt slut vill jag lova.
Efter jag skrev det förra inlägget spydde V ner hela mig, toan & golvet. . 2 gånger.
Det gick bra när vi lämnade W på dagis, sen när vi kom hem igen börja han spy igen, stackars liten säger jag bara. . Sen tog vi en taxi ner till Djursholms centrum & fick ett annat pencilin, som han ännu inte spytt av, men blir spännande att se. .
Taxi gubben får iallafall dagens ros av mig , vilken underbar man alltså! Han hade själv 4barn, så han visste exakt vad han skulle göra osv (hade ju lika gärna kunnat få åka med någon som inte är van vid sjuka barn). Han frågade till & med om han skulle vänta tills vi var klara där nere & sen skjutsa hem oss. . Skitbra, han fick dricks av mig.


Just nu sover barnet (peppar peppar), går typ upp var femte minut pga gårdagens händelser. .
Hoppas alla får en toppen eftermiddag/kväll!



 
Kommentarer

du är supernanny. inte super som på tv, utan super för att du är så himla bra :)

2010-03-17 12:17:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.