2år!

2010-09-05
14:44:38


Idag har jag & min fina underbara älskling varit tillsammans i 2 hela år.


Det är så svårt att förklara
hur ens känslor flödar till dig, 
och jag vill bara
vara med dig, dag in och dag ut ska vi bygga upp
vår kärlek för du betyder allt för mig i denna världsdel.
Du är en levande själ med kronan på värket.
Jag älskar dig och du bär hela min kärlek

Vad jag älskar dig, när du ser på mig
ett plus ett är två och vi är ett tillsammans

Jag vill bara vara den bästa du haft på denna jord
hålla hand när vi går där, viskas bland träden
att jag älskar dej, och jag vill kunna skryta för världen att du är och förblir den enda för mig.
Så som jag känner kan jag dö för dig så ..
Se på mig, se mig lycklig med dig

Gå genom eld, gå genom vatten för honom, för du är mitt liv och du är min själsfrände.

- Jag älskar dig Rolf Maths Oskar Espemo.



 



 
Kommentarer

Grattis världens bästaste NI !! såå sjukt vackra är ni. Ni två är min förebild. Fortsätt vara ni ! Loove <3

2010-09-05 19:06:25

Grattis till er ! Sweet . Ni har många år framför er.



Har en fråga om bloggdesign också.

Om jag vill ändra typsnittet på överskriften på varje inlägg till något mer "rakare" typsnitt . Hur gör jag?

Finns det nån sida som jag kan hitta alla koder osv o göra det själv..? Tacksam för svar !!



Och ha en trevlig resa till Thai också!



Krams Minna

2010-09-06 23:27:16

Nu söker jag en ny BFF! Läs inlägget och sök genom att skicka ett mejl till [email protected]. Hoppas du vill söka!!!! ;)



Alla som söker blir självklart länkade!



http://jen.blogaholic.se/2010/sep/11006/#comments

2010-09-08 15:25:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.