Knallrosa one-piece.

2011-05-13
11:11:39


Godmorgon. Ligger i sängen och har precis tagit mig ett bad. Gud så härligt det är, när jag blir stor måste jag ha badkar, annars går det inte  Snart hör Karro av sig, då ska jag upp till henne & kolla på ultaljudsbilder, wiiiiie. Vad himla lyckligt - jag är såååå glad för eran skull Karro & Jonte

 

Igår fick jag min efterlängtade one-piece, knallrosa! Hur lyckligt?! Den sitter som ett korvskinn nästan, men bara jag öppnar för magen så blir den genast lite pösigare ;) Jag.fattar.inte.deeee.


Så här snygg kan man vara i en one-piece mina damer & herrar! :



Igårkväll var jag hos Pauline och mös. Vi drack té, snacka & ja, bara mös helt enkelt. Så kul att se dig igen tjejen, var alltför längesen




 
Kommentarer
Jennie - Med bebis i magen http://jenniezen.blogg.se/

det mesta sitter åt när man har en bebis i magen :) den sitter nog bättre när magen är borta :)

2011-05-13 14:37:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.