torsdag, 26juli.

2007-07-26
18:05:45


tjeniis.
sitter här & har skittråkigt, finns fan ingenting att göra i denna skitby.
jag vill oxå ha en egen lägenhet i stan, fan vad nice det skulle vara!
& inte har man råd att gå på yran heller, men blir eventuellt på lördagen ändå.

usch, vädret suger oxå!
vill ha willy här, men han ska köra cross :/ menmen,
snart kommer ronja iaf, hoppas att man får leka lite med henne.

blir nog eventuellt dricka ikväll oxå, det kanske blir lite roligare än vad jag gör just nu iaf.



jag är grymt avundsjuk på line alltså, fyfan att få ha en egen lägenhet.




caroline, kom tillbaka, jag klarar inte en till dag utan dig.
vill iaf få träffa dig en sista gång & ta farväl. pussa på dig
& säga att jag älskar dig. shit, jag vad jag saknar dig.
hoppas du har det bra där uppe i himelen, ta hand om alla som jag
känner, & hoppas du mår bra.. jag tänker på dig gumman.

           



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.