22.15

2007-10-09
22:17:33


ska göra mig iordning för att sova nu,
sen ska jag ringa willy (:
& så måste jag ju läsa religionen, om
jag orkar ;pp hihi..

line, jag hann se desperate housewives! :D
wiiiiie.


nä nu må jag skyna mig, skriver imorn
om hur det gick på provet, det kommer
att gå skit! jag lovar ((;



willyerikandersholmberg -
jag älskar dig av hela mitt hjärta,
den dagen du kom in i mitt liv blev
allting mycket lättare! du är verkligen
det alla drömmer om, jag lovar.
din kärlek är det bästa någon kan få.
& jag försöker ge dig så mycket som det
går, men ibland det kanske inte kommer
ända fram, jag är dålig.
men du måste ändå veta att jag älskar
dig, du är så jävla underbar.
inga ord kan beskriva hur jag känner
för dig, men jag hoppas du kan känna
lite ändå. för snart har vi varit
tillsammans i ett & ett halvt år.
& mer ska det verkligen bli, det lovar jag.
jag kommer aldrig låta någontin komma
ivägen för oss, det har varit nära, men
det får aldrig hända.
JAG ÄLSKAR DIG - FÖREVIGT!


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.