måndag 29 oktober

2007-10-29
16:55:48



hejsan, idag har jag bara slöat, har inte kunnat sova på hela natten..
skönt med lov, men ändå inte. finns ju ingenting att göra :/ så jävla tråkigt.
mathilda kanske kommer ikväll, hoppas! :D har städat lite oxå, det kommer några & ska kika på huset, det verkar iaf som om dom ska köpa (:
så då kan vi ju börja bygga hos mig, när vi fått pengarna.
längtar som en took! hehe.

igår var jag med mathilda, vi sjön singstar. så jävla kul!
var med jennifer oxå, men hon var typ inte med oss, utan med goffe & dom..
jaja, hennes val ;pp

ska gå & äta ngt nu, är sjukt hungrig!

& så saknar jag willy, skulle egentligen vara med han idag, men han skulle spela ikväll, så det gick inte :( ååh. jag älskar verkligen dig willy! <3

line, vad gör du? ; ) haha, du må ju komma någe på love ju.
<


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.