onsdag 10 oktoberg

2007-10-10
16:46:02


hejhej! (:
skolan var ganska tråkig idag faktiskt,
vi gjorde faktiskt inte så jätte mycket..
tiden gick iaf assnabbt på slutet, skönt.
elin & ida for hem dom, svikare (:
vi skulle sluta halv 3, men då tyckte
jag att jag hade jobbat så bra, så jag
tog kvart över 2 bussen hem, det var ju
bara en kvart ju!
+ maten var faktiskt god
- jag var trött & hade ont i magen.


haha, du är en rolig person du (:
hur kan du ? :| aja, ditt val.


willy - snart åker jag till dig !
& då ska vi myyyysa! :D ellerhur?!
hihi... ska ta kvart i 6 bussen till honeeey.
det var ju ett tag sen man var där, förrutom i
söndags, men det gills inte, för jag sov bara
där & for typ hem på en gång på morgonen.
& jag saknar det där hemmet sjukt mycket :(
usch, måste vara där mer känner jag! det är myys.
willy, jag älskar dig, förevigt! <3333


line, jag som ville träna idag :/ hatar min astma.
men nästa vecka, då jäääävlar! hihi.
du är min bästa vän, förevigt.



caroline, jag saknar dig helt sjukt mycket, mår jätte
dåligt när jag ser dom här bilderna, för jag vet att jag aldrig
mer kommer att få träffa dig, du var en underbar person!
men jag hoppas att vi träffas när jag kommer upp till himelen,
för det är väl dit man kommer ?
önskar du kunde svara på att jag undrar, jag undrar så mycket om dig!
pratar med dig varje dag, men du svarar aldrig,
nån gång kan du väl svara ? snälla.
jag saknar dig! min bästa vän.
image13


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.