emmaerikalindé 10/3 - 08

2008-04-01
14:19:06


sov hos willy inatt, myys!
när jag kom hade han fortfarande raid, så jag satte mig vid tv:n & mös med mig själv (;
& sen när han var klar så kollade vi lite på tv & sen gick vi å la oss.
gud vad jag har saknat dig baby, måste ses mer!

när jag kom hem kom jag på att vi har prov i PL & BKF, fan.
jennifer var jättesnäll & drog till min skola & hämtade böckena, - TACK!
så jag & mamma drog till krokom & hämtade böckerna, så nu är det bara till att plugga, - orka.

sista helgen på lovet bodde jag hos ronja & david, jätte mysigt!
fick sova på soffan, men vafan ; ) haha.
david lånade ett wii spel av sin jobbarkompis så vi satt & spelade det rätt mycket,
vi spelade mario galaxy, fettnicespel.
vi har det oxå, men hade aldrig gett det en chans ; )

nä, nu ska jag plugga.
PUSS!



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.