emmaerikalindé 1/4 - 08

2008-04-01
14:22:18


igår träna jag, fyfaaan vad jag har träningsvärk idag,
kan seriöst inte röra mig! :O

sov iaf hos farmor, det var skönt.

funderar på att träna ikväll, så jag kanske får bort träningsvärken, men det lär väl
bara bli värre, det är min tur ;) haha.


påsklovet är slut oxå, fan vad tråkigt.
men har ju bara skola den här veckan, sen har jag praktik i 3 veckor sen lov 1 vecka
& sen praktik en vecka till :D så jag klarar mig nog.
och nästa torsdag ska jag med dagiset på holidayclub! yeeey.

jag, cissi, evelina & elina var i stugan halva lovet, körde skoter & bara mös :)
det var jättekul tycker jag iaf - tack.

kläderna jag & mathilda beställde kom igår förresten, hihi.



nä nu ska jag nog duscha.



 
Kommentarer

Tack så mycket för kommentaren! just nu har jag lite fullt upp så du kommer nog få vänta ett tag. Därför tycker jag istället att du borde fråga http://cheerleaderida.blogg.se Hon är verkligen jätteduktig :)

2008-04-12 17:32:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.