emmaerikalindé 14/3 - 08

2008-04-01
14:21:06


var hemma idag med, vi skulle till bydalen & även att  jag känner mig bättre så kände
jag att jag inte vågade, inte så kul att behöva spy mitt i backen kanske.
blev lite sovmorgon & sen såg jag på någon film som gick på tv 1000.


ååh, mina kort som jag framkalla kom idag :') hiih
dom blev så fina, är jättenöjd!
100st - gratis!
:D

var tvungen att göra en ny email oxå, för hos personlig.nu ska det börja kosta,
orka betala för en email : / haha.
den nya : [email protected]
( det gick inte med @hotmail.com )


skulle egentligen vara med willy ikväll, men han är sjuk, så jag vill inte bli smittad /;
men vill ju vara med dig älskling, fatta vad jag saknar dig!
helt sjukt, vi har inte träffats på 100år känns det som, fast det var i söndags.
JAG ÄLSKAR DIG!

<3



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.