emmaerikalindé 6/3 - 08

2008-04-01
14:18:17


sportlov, härligthärligt!
har varit med mathilda i storlien från söndag tills onsdag (; mysigt somfan!
vi åkte skidor måndag & tisdag, och körde skoter och tolka lite då & då.
min skoter fick något cpfel & startade inte, men mats fick till den efter ett tag, så då blev det ut & köra. men sedan nästa dag funka den inte igen & då fick vi inte till den heller : / fan.
men det gjorde inget, för vi hade ju mathildas skoter med : ' )
vi spelade kort & bara mös, ville inte hem. men ändå ville jag hem till darling (;

när jag kom hem så tog jag ett långt varmt bad, jätte skönt!
sedan kom älsklingen, & gud vad jag hade saknat honom.
vi la oss i min säng & mös och kikade på tv, sen sov vi.
jag vaknade typ vid 7 & sedan kunde jag inte somna om, jag somnade några få gånger
men gav upp vid 10 och klev upp, men han sover än, min lilla skatt.

idag vet jag inte vad som händer, ska nog städa lite på mitt äckliga rum & kanske åker jag till willy sen, jag får se hur jag gör (:



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.