emmaerikalindé 7/2 - 08

2008-04-01
14:17:17


halloj i stugan (;
dåligt seg dag idag alltså.

igår var jag hos viktoria i fanbyn, mysigt faktiskt.
dom hade en jättemysig "ladugård" som dom hade inrätt & så, så
det var som en stuga. vi sov där, sara var även med.
j a g  t y c k e r  v e r k l i g e n  o m  e r  t j e j e r .

vi klev upp vid 6, dåligt duktig jag var. snooza bara i 10 min faktiskt,
kände mig faktiskt stolt. så gick vi upp & käka frukost, fast inne hos vicke då,
sen var det massa tid kvar tills bussen gick ( vilket oxå är ovanligt för mig )
så vi hann lägga några patianser var & vicke spelade yatzy med sig själv ; )
haha, hon fuska säkert.

haha, jag & vicke satt & fula oss med ögonen, så vi såg grön.
viktoria : du är fortfarande grön
jag : DU KAN VARA GRÖN, FÖR JAG VÄGRAR!
vicke, sara & jag : HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
& sen garva vi åt det där lite då & då under hela kvällen ; ) haha.


skulle egentligen till älskling idag, men det blev så att jag kommer till honom imorgon i stället, han tyckte att det var skönt att vara själv + att jag tyckte det
skulle vara skönt om jag sov hemma, så jag slapp tjorva mig hem imorgon.
så jag ska till han imorn och mysa framför tv:n tror jag . & dennis, tobbe & anton kanske skulle kika upp oxå, mysigt.
j a g  ä l s k a r  d i g  o e r h ö r t  m y c k e t  w i l l y < 3

moster & rolle kommer upp om någon helg oxå - gud vad jag längtar!
även att hon säkert har jättestor mage nu :')

nä nu ska jag fixa lite.

w e, forever <3



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.