älska meeeeer.

2008-08-04
01:24:40


var ner till falun i fredagskväll och hämtade en cross till tobias. det var segt som fan, men jag satt och läste min kära bok : ) & sov såklart, haha.

idag var jag duktig och städade 2 rum på dagis, då fick jag 300 av två föräldrar : ) snällt tycker jag.


sen har jag inte gjort ett skit, bara varit hemma. men jag har faktiskt hunnit tvätta och formaterat datorn, så lite duktig har jag varit! :D


jag saknar olivia, moster och rolle jättemycket! : ( och mormor & morfar ska ner nu ( kanske redan är påväg ), fuskisar. pusssa på olivia från mig! :D



- " att lita på människor har ingen annan något med att göra,  det sitter här
- ' i huvudet ' - och du kan kalla det oberörhet eller självbelåtenhet, men själv kallar jag det värdighet och lycka. jag kallar det enda sättet att gå genom livet utan att bli vansinnig. "
-


 
Kommentarer

Vi saknar dig massor också!

PussPuss från Olivia, moster & Rolle

2008-08-05 15:39:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.