caroline norlander

2008-12-31
00:24:13


carro, jag saknar dig. jag saknar dig helt sjukt mycket. ord kan inte beskriva.
tårarna bara spruta idag, och jag kände verkligen att jag inte vill fira ett till nyår utan dig.
när vi var små firade vi alltid tillsammans & gjorde massa roliga "pjäser" som vi spelade upp för våra föräldrar.
jag saknar det.
jag saknar dig.

när jag hör att bära sin bror rinner tårarna bara, utan stopp.
men jag kan inte sluta lyssna. jag vill minnas dig, oss.


vet inte varför jag skriver det här i en blogg på internet, som alla kan läsa. men jag måste skriva av mig.





när jag ser det här, ser jag dig.
jag älskar dig caroline.
/v.


 
Kommentarer

ååh, jaa. kniven i hjärtat. imorgon är det 4 år sedan.. sjukt vad tiden har gått fort.

2008-12-31 09:54:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.