du & jag måste fånga dagen.

2008-12-08
14:27:16


jag tror jag har något seriöst fel.. nu när jag äntligen är ledig från mina 2 jobb, så saknar jag dom. jag saknar att s t ä d a

- helt sick...


min mage mår inte bra.. undrar ifall jag är laktosintollerant eller ifall det bara är inbillning? hmm. det gör iaf ont så fort jag äter, men det kan ju vara något annat oxå.. någon som vet något om det?


kvällens aktivitet blir nog soffliggning, sjukt jobbigt alltså.

nu ska jag städa toaletterna, för skojs skull liksom (?!)




/em.


 
Kommentarer

HELT sick.

2008-12-08 22:12:05
Anonym

va du inte laktosintollerant? mor köpte ju iaf skit god mjölk eller va det va kommer jag ihåg.. good times for me atlest.. can say i miss them.

2008-12-08 22:35:59
Cissi

Du kan ha magkatarr lilla vän ;);). Föresten hur kan du sakna att städa haha.

2008-12-09 12:54:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.