shine a light for every soul that aint with us nomore.

2008-12-18
15:34:48


dagens lista:
vilken svordom använder du mest? - fitthora.
vilken tid är din väckarklocka inställd på? - ingen idag heller : )

vilket riktnummer befinner du dig i? - 136
vad var det sista du åt? - spagetti och tomatgrejs. mums!
dagens bästa - jag.




skulle upp åtta idag, men olivia sov längre, så jag fick sova till halv tio : ) skönt. tog en morgonpromenad med bebis, medans viktoria fortfarande sov. vi gick till ankdammen, och såklart var väl dagis där, men dom såg mig inte.


vi har tagit oss en promenad till ica oxå, skulle hämta ut ett paket och handla. men jag glömde hämta ut paketet, så blev bara handling.


olivia vaknar nog vilken sekund som helst.
/em.



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.