jättedålig uppdatering - men finns förklaring!

2008-07-31
21:07:57


- jag har faktiskt varit jättesjuk! :(
jag har haft 40graders feber och halsfluss, inte den vanliga heller, utan en allvarligare. så jag hade ännu ondare än vanlig halsfluss, så det var extra synd om mig.   att jag inte tålde pencilinet så jag har fått utslag över hela kroppen :(

jag åt inte på fyra dagar, så jag gick ner 4kg, men det kommer jag gå upp på en gång. men iaf : ) hihi. men nu är jag frisk som en nötkärna ( eller ngt :D ) och mätt ( ganska iaf ).

så jag har iaf lyckats legat i dvala under dom soligaste dagarna : ( och får nöja mig med blåsigt och molnigt.


inget internet har vi hemma heller, så jag kan inte fixa någonting. eller, vi har trådlöst internet på bärbara datorn ( = super segt ) så jag sitter helst inte vid den. men nu är jag hemma hos mormor & morfar och bara tar det lugnt. och dom har snabbare dator (:

idag var vi i bredbyn och badade, elina och elin tog mopparna, å jag och mamma tog bilen. så jag ringde mormor och sa att hon skulle ta med sig alva som är snart 3år och komma, så hon oxå fick leka lite : ) det gjorde dom med, så vi fick lite extra sällskap och jag fick även skjuts hem till mormor och morfar : ) höhö.

nu är mormor och morfar ute och letar hjortron, men jag orkade inte följa med. känner att jag blir lite trött av pencilinet.
men nu hör jag faktiskt att dom kommer! : D

så jag ska gå ner till dom.
pusssssssss / em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.