leona lewis - better in time.

2008-05-08
14:13:46




åh, jag bara älskar den här låten.


 
Kommentarer

bor ni tillsammans och så då? :) jo det kan vara bra att ha ett stadigt liv med bostad och inkomst innan man vill ha ett litet barn. men drömma om det får man!jag har redan funderat på namn. har ni det?

2008-05-08 14:24:59

Ljuvlig låt.

2008-05-08 14:27:45

vad mysigt! ska dem alltså flytta till ett hus och bygga en egen liten stuga på tomten eller? men du och pojkvännen bor inte ihop nu då alltså?
jag vill döpa min dotter efter min mormor som betyder jättemycket för mig, marina heter hon. men om inte min kommande man tycker om det namnet så får min dotter heta marina i andra namn :)
sonen däremot är lite svårare, har många små namn jag tycker om.. men inget så jag speciellt fastnat för.
jag tycker än så länge inte att det är nån större skillnad, typ ingen, designen kanske. du blir nog flyttad snart!

2008-05-08 14:47:02

jag skrev ett litet inlägg om flytten nu. om det är nån som inte har blivit flyttad som undrar nåt speciellt! :D varför tror du att det kommer att ta lång tid för dig att bli flyttad? jag vet dock inte alls hur långt dem har kommit med alla bloggflyttarna men dem har ju hållig på redan en evighet med det! så borde inte ta allt för lång tid för dig!
vad mysigt att ni ska få ert eget lilla! önskar att mina föräldrar kunde göra nåt sånt för mig som jag kan bo i och få ha mitt eget liksom! :D
har du inga namn du tycker om så speciellt?

2008-05-08 15:18:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.