jag ser det snöar, jag ser det snöar.

2008-11-24
10:25:22


- det var ju roligt, hurra! : )


nä, fy för snö & kyla. jag vill ha sol & värme! : ) gemig!


i lördags mådde jag inge bra, jag hade ont i magen & efter middagen spydde jag upp allt, usch. & igår mådde jag jättedåligt hela dagen, låg i sängen typ hela dan.

maths mår inte heller bra, han har superont i magen & har spytt han med.



på söndag drar nog jag & viktoria ner till haninge & blir där i 3 hela veckor, gud vad jag längtar! : ) hihi.


och på lördag ska familjen + mormor & morfar +  maths på julbord, det blir mys : )


nu sitter jag hemma hos maths, jag ska bli frisk idag hade jag tänkt.






ronja, du är en ängel! (:
pussss
/em.


 
Kommentarer

TRE veckor? :O har du praktik eller något?

2008-11-24 23:12:17
Ronja

Jag vet ;)

2008-11-25 17:56:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.