barnvakt.

2008-10-05
18:32:03


igår var jag & maths barnvakt åt mias lilla busfrö christopher. vi vart bjuden på middag & massa myyys.

christopher vaknade vid halv fem imorse, och jag fattade ingenting ;p haha, så maths fick gå och göra välling åt honom. sen vaknade han vid halv sju igen, då tog jag upp honom i våran säng, då somnade han om till halv tio. sköööönt.


kom hem från mia för typ en timme sen, vi har käkat pizza & kikat på idol hela dagen : )


ikväll är det andra avenyn, men eftersom att jag missade alla avsnitten förra veckan så vill jag inte se ikväll :/ och internet här är så jävla segt, så det går inte att kika på datorn heller. kuk.


                      


nu ska jag hitta på ngt... eller inte, eftersom det inte finns ngt att hitta på här :p hehe.
/em,


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.