1december - and im in love with the same guy as last year at this time! <3

2009-12-01
14:15:37


Jag vill kunna blogga mer, men jag kan inte - min data får inte igång internet och hänger sig bara....
Jag kollade tillbaka ett år & såg vilken flitig bloggare jag var. Och inser vad det betyder för mig själv att jag bloggar. Det kändes skönt att kunna kolla tillbaka i mitt egna liv.

Men, SMAAAAACK - back to life. Ikväll är det afrodance, fyfan vad jag längtar!
Och fyfan vad jag ska shake my aaaaaaassss!! hahaaaaa.

Nu ska jag hämta barn, göra en miljard pannkakor & sen kanske jag överväger att lägga in bilder på min fina ljusstake med ljus jag fick av min underbara mamma i min paketkalender. Japp, för jag har en paketkalender!! :D
Ska även överväga om jag orkar lägga in bilder på pepparkakshuset, mitt julpynt på rummet & pepparkakorna :) hihi.
Annars gör Ews det.


 
Kommentarer

Jaaa,lägg ut lite bilder.

Puss på dig hjärtat <3

2009-12-01 16:11:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.