Nydesignat... Dock inte till mig

2009-12-08
23:17:29


Nu har jag gjort en jul/nyårsdesign till kära lillasyster. Dock blev den efterblivet ful & jag kan tala om för alla er där ute att det är EVELINA KARLSSON´s fel... Dumma flickan hällde ju oboy över datorn (jag kommer aldrig över det), så den hängde sig ju. Så som sagt.. Efterblivet ful..

Nu Evelina Karlsson när jag ändå nämner dig, jag kan tala om för dig att när jag är hemma över jul, så bli inte överraskad om din dator är borta ;) Hihi..
Aja, nu ska jag sova. Pepparkakorna blev bra (y) imorgon (om datorn är på min sida) så kommer bilderna!
Sovgott.


 
Kommentarer

hihihihihiihihihihihii. men du kanske får en ny i julklapp. du behöver ju inte ta min då :'( :'(

2009-12-09 10:25:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.