Aspåsnäset, da shiit.

2009-02-25
20:43:17


Idag åkte jag till Sunniva, där fick jag pannkakor, mums vad det var gott! : )
Sen åkte vi tjugo över fem bussen till Aspås, så jag kunde jobba.

Idag är det även 100dagars, så min baby är full. Kul för honom, dock är jag väldigt avundsjuk.


Jag vet inte vad jag ska göra med skolan, ska eventuellt börja i Farsta efter sommaren, det skulle vara så underbart. Men jag tror verkligen inte att det blir så..


Sunniva är fortfarande här, hon ska hem om någon minut bara - trååååkigt.



/em.


 
Kommentarer

om du verkligen vill så bör du söka helgjobb där, typ haninge eller farsta och sätta igång och prata med din rektor, ta kontakt med rektor där och så.

2009-02-25 22:45:29
Nettan

hmmmmm snyggt vatten jag har :-)

Duktig du är på att fota.

2009-03-01 00:36:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.