datakunskap.

2009-02-06
15:37:07


seriöst, datakunskapen är det värdelösaste lektion jag någonsin gått på. vi fick lära oss idag hur man öppnar anteckningar, att man kan maximera & minimera fönstret & flytta det. shiiiit, kan man? hade jag ingen aning om.
fick "lära oss" massa andra onödiga saker oxå, som vi absolut inte hade någon aning om hur det fungera.



maths har åkt till skellefteå nu, tråkigt :/ men vi ses ju på måndag :)
- pussing <3


jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen. ska ju hjälpa ronja & david att flytta, men jag har ju ingen skjuts eftersom att mamma & pappa ska till sundsvall. och vill inte att david ska behöva hämta & skjutsa hem mig heller.
så jag vet inte hur det blir med det.



jappjapp, har bruna linsor nu. vad tycker ni?


nu ska jag lägga mig och sova, är jättetrött & mår illa :/
viktoria, jag tänker på dig. men det kommer att gå bra! :D
/em.


 
Kommentarer
amina.

då tar jag dina blå så får du mina bruna så slipper vi betala för linser :)

2009-02-06 16:42:58

du ser ut som Bambi :) <3

2009-02-19 22:27:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.