discotheque.

2009-02-26
00:49:33


Nu ligger jag i min säng med min bärbara dator, har inte använt den på jättelänge. Så jag hittar massa skoj, massa gamla kort och låtar, det är kul att se :)

Imorgonbitti ska jag till käftis, klockan 8 ska jag vara där. Jag HATAR tandläkare, det är fan det värsta som finns, efter tågtoaletter.



Jag tycker att Ida ska bli frisk oxå.. Och eftersom jag vet att hon läser det här så kan jag ju meddela att jag saknar henne :)


Jag & Cissi för Hundra år sen i stugan, fulla som svin.



 
Kommentarer
Anonym

sv: aajuste, patrik 1,5 :D

om du verkligen vill, så kommer det nog gå bra <3

2009-02-26 01:37:52
Cissi

Ja fulla som kastruller var vi haha ;)

2009-02-26 16:17:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.