godmorgon alla glada.

2009-02-07
11:17:14


idag är jag faktiskt uppe i någorlunda tid & är pigg som en jag vet inte vad :)
mamma & pappa väckte mig vid åtta och sa hejdå. så nu är dom alldeles strax framme i sundsvall.

när dom åkt kom jag på att jag ville följa med & vara med jonna. men såklart kommer man alltid på sånt när det är för sent.
och det är ju inte ens säkert att hon skulle kunna : )
det får bli en annan helg. eftersom vi håller på med min lägenhet blir det nog fler trippar till sundsvall :)



jag känner mig faktiskt på bra humör idag. det är nog mycket för att darling har pengar på mobilen och kan skriva söta saker nu :) hihi. 



nu ska jag göra mig en god frukost & sen ta en varm och skön dusch.
ha en bra lördag allihopa.
/em.


 
Kommentarer

Jättefin blogg :)

2009-02-07 22:17:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.