på skolan.

2009-02-05
09:56:37


jappjapp, kom i tid idag med : ) duktig tjej.


igår gjorde jag & viktoria negerbollar. dom vart supergoda vill jag lova.
och ikväll ska jag nog till maths, för jag är LEDIG :D


imorgon är det fredag igen, det känns skönt & tråkigt. skönt för att man är ledig, men tråkigt för maths ska till skelefteå (stavning?!), och mamma, pappa, emil & maria ska till sundsvall på ikea, och sover över på hotell. så det blir ff hos mig ;) haha.


vi har uls nu, vi gör mumintrollen av lera, och sen ska vi göra en pjäs av det, och visa upp för dagisbarn. haha, det känns väldigt seriöst.




nu ska jag gå tillbaka till min grupp.
ha en bra dag allihopa! : )
/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.