pissed, jävligt dåligt humör.

2009-02-07
00:38:43


har varit på dåligt humör hela kvällen.
  • vattnet har inte funkat ( vilket innebär att toan funkar inte, eller duschen )
  • jag har inte haft lust att göra någonting, men ändå velat göra ngt?
+ lite mer småsaker.

men sen kom cecilia den lilla ängel ( och hennes man ) och räddade min kväll, dom hade med sin choklad cupcakes, supergoda! : ) och sen när dom gick så började vattnet funka. jag tror nog att det var dom som fixade alltihopa!
- puss på det.



imorgon lär det väl bli lugnt oxå, även fast jag har dricka. känns jävligt meningslöst. tar mig ingenstans & viktoria ska vara hemma :(
rädda min lördag någon?


jag saknar caroline, så därför kommer lite bilder :)





nu ska jag gå & lägga mig å glo på någon värdelös film.
godnatt.
/em.


 
Kommentarer

Vilka fina bilder på Carro :)

Jag saknar na me :(

<3

2009-02-07 09:50:55
Cissi

Hihi :) <3

2009-02-07 12:13:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.