so what, im still a rockstar.

2009-02-17
17:37:20


idag när jag satt på bussen till skolan fick jag en allergisk reaktion. ögonen svällde igen och snoret bara rann. så jag skulle åka hem igen, men missa bussen. så jag åkte till maths istället.

klockan sju ska jag & maths hem till mig. jag skulle egentligen vara med sunniva, för hon var hos sin mamma, men hon skulle hem istället, för hon ska jobba imorgon. så vi får leka någon annan dag : )
- jag saknar dig, duvet.
<3


imorgon blir det skola. usch, fy & blä. men det går nog bra.



som ni alla ser har jag världens finaste älskling : )
i love you honey.
<3



i miss you, youknow.
snälla, kom tillbaka. det går inte längre.
<3

det var allt.
/em.


 
Kommentarer

du. om du får en reaktion imorgon också så får du allt komma hit och kolla på kniven i hjärtat... ska du inte få en allergisk reaktion?

jag saknar dig duvet



<3

2009-02-17 19:09:10

Haha, hon fastnade för honom duvet ;-)

Allt är bra med mig! Själv?

2009-02-17 19:41:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.