ta mig till sommaren.

2009-02-10
22:23:17


just nu vill jag bara åka iväg till ett varmt & skönt land och skita i allting.
jag & jennifer i bulgarien. jag tror nog att jag var brunare.. tss


jag mår superilla. and i really mean it.


som ni ser har det dykit upp massa reklam på min blogg.
ta er en titt, för det finns riktigt mycket som är roligt. har beställt en hel del från only tex, lägger in bilder när kläderna kommit. 




kiss & bajs, viktoria har gått å blivit en skitstövel. den lilla saddisthoran =)
(om någon tror jag är seriös så kiss my ass)



jag vill ha min darling här, vill att han ska massera mig på ryggen. sitter jättedåligt vid datorn så jag får ont :/ 
måste ha en ny datastol. men dom är så dyra.
appropå mathiesötkorv, så ringer han nog snart. så jag ska göra mig klar för sängen! :)



/em.


 
Kommentarer

Jag tror också att du va lite brunare ! ;)



Fin avslutningsbild ! :) <3

2009-02-11 22:29:16
Anonym

hahaha fick just en ny datastol av bylle värd 8tusen xD hihi så nu kommer jag sitta gött!

2009-02-11 23:22:29

haha men tönt, då kan jag få din gamla :)

2009-02-12 08:13:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.