darling.

2009-02-05
10:11:10


Frågor om dig och din Pojkvän.

Du är tillsammans med?
 - rolf maths oskar espemo
Och varför det? - för han är världens braigaste, såklart.
Har han fått något smeknamn av dig? - baby, snygg-maths mm.
När blev ni tillsammans? -  5september 2008.
Hur täffades ni? - turkiet <3
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - nej.
Hur gammal är han? - 19 i april.
Älskar du honom? - ja, massor.
Har du slagit honom? - skulle jag aldrig göra ;)
Har du roligt med honom? - ja, skitkul! :D
Skulle du kunnna bo med honom? - absolut!
Beskriv honom med tre ord? - rolig, snygg, bra.
Har du gjort ett sugmärke på honom? - jag kan inte :(
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - jag vet inte, men hoppas på länge.
Får han dig att skratta? - hela tiden.
Säg ETT ord hur du känner för honom? -  kärlek.
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - det han gillar, han vill inte se mina "tjejfilmer".
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - jaaa :D
Vad har han för ögonfärg? - brun/grön. det är olika.
Vad är det finaste du fått av honom? - kärlek.
Planerar ni framtiden ihop? - mja, planerar & planerar vet jag väl inte.
Skulle han bli en bra pappa? - absolut! :)
Vad gjorde ni senast ni träffades? - vi kramades & mös ;)
Vad gör han när han inte är med dig? - dricker, sover & spelar data.
Är du svartsjuk på andra tjejer? - faktiskt inte, jag litar på honom till 100%.
Har ni bråkat nångång? - nej, inte seriöst.
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - nepp.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 2 veckor typ.
Har ni samma åsikter om saker? -  nja, ibland kanske.
Vem håller i fjärkontrollen? - han.
Går ni ut ofta? - inte tillsammans, men slutar med att vi sover ihop ändå :)
Har ni samma musiksmak? - nja, lite kanske.
Är hans familj trevlig? - absolut! :D
Är han romantisk? - han kan säkert om han vill. men världens sötaste är han iaf.
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - han gör väl så gott han kan ;)
Har han någon fobi? - haha, det vet jag inte. men det tror jag nog :)
Gillar han sport? - ja, hockey.
Är han en djurvän? - jarå.
Kan han sjunga? - absolut! :D
Spelar han nått instrument? - nope.
Kan han laga mat? - ja.
Är han envis? - japp.
Tycker han om att resa? - ja.
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - kommer inte ihåg, men vi har alltid något kult för oss ;)
Vad är det sötaste han sa sist? - att han älskar mig <3


- du vet baby, jag älskar dig!
<3



/din em.



 
Kommentarer

snygg-maths fick han från mamma :-P

2009-02-16 17:23:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.