cup cakes & halsont.

2009-01-21
16:56:31


imorse åkt jag, mamma, pappa, macke & mathie till stan. maths hoppa av vid sin skola, sen lämna vi av pappa & marcus i torvalla för dom skulle jobba. då åkte jag & mamma på öb, sen matpiraten & handla massa. 
när vi kom hem gjorde jag, elina & erika massa gott. elina gjorde citron cupcakes, jag gjorde choklad cupcakes & erika gjorde kärleksmums - allt från leilas bakbok :D

gud vad goda mina blev, har inte orkat smakat på dom andra ännu, för mina var så mättande. 


snart ska jag iväg & jobba, det känns skönt..faktiskt.. men lär ju ändra mig så fort jag kommer dit ; ) 


eftersom att min blogg är så jävla tråkig att läsa, för jag inte har någon insperation alls, så får ni skylla er själva om ni läser ;p för jag förstår verkligen inte varför det är så många inne på min. och jag vet inte alls vilka det är som är in heller.


jag saknar min maths & min viktoria. : ( 
jag vill inte vara sjuk längre, men det vill tydligen min hals. blåsor i halsen är verkligen inte det skönaste.






/em.


 
Kommentarer

Jag läser den :)

2009-01-21 17:29:57
viktoria

bli frisk nu gumman! jag saknar dig!

<3

2009-01-21 18:09:49

FEED MEEEEE.

2009-01-22 17:15:30
amina

jag läser, dessutom kan du få skänka mig en sån där gooding :)

2009-01-22 20:25:09

Åh vad sjukt gott det ser ut...

2009-01-29 15:27:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.