söt bebisen & rolle var förbi en sväng.

2009-01-22
12:47:27


imorse vaknade jag med världens ondaste urinvägsrör iaf, skit :(
mamma väckte mig & sa att rolle, olivia & mormor var påväg hit och att jag skulle kliva upp, så det gjorde jag.

olivia är seriöst den sötaste bebisen i hela hela världen, och snart fyller hon 1år, det är helt sick! faktiskt.


hon visade lite trick oxå ; )

sötunge! :)


idag känns halsen värre än igår oxå - när fan ska jag bli frisk? jag måste på skolan imorgon, för vi ska börja med en ny kurs, datakunskap.. så det vill jag verkligen inte missa! 


jag hoppas att maths kommer idag, och tar hand om sin sjuka lilla flickvän ; ) 
/em.



 
Kommentarer

men det är kul att se vad du gör och hur du mår. När du väl skriver.

Men du är ju aldig nöjd satt :P haha



Olivia är världens sötaste kan jag hålla med :)

pusspuss

2009-01-22 12:54:43

SKÄMS! om du ska ha en blogg - blogga!

2009-01-27 14:55:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.