uppdatering, faktiskt.

2009-01-18
20:27:20


kors i taket att jag bloggar, typ..


jag har faktiskt tappat all blogglust, det känns tråkigt. känner inte att det finns någon mening. det enda som är kul med att ha en blogg, är att göra om den, olika designer och så. och så är det kul att gå tillbaka & kolla vad man hållit på med.
- egentligen helt meningslöst..


jaja, slut klagat :)
i fredags drog vicke med mig ut, vi var först hemma hos mia & smådrack lite. sen åkte vi in till stan, träffa mia & var på en fest med henne. sedan bar det vidare in i dimman. hade sjukt kul, mem fetaste ångesten dagen efter. men sånt man får leva med om man heter emma & gör bort sig :D haha. 
- tack alla som gjorde fredagen riktigt rolig : )


igår var vi på middag hos maths & vickes farmor. det var mysigt (: 



idag kika vi på let´s dance. blondinbella är nog den blåstaste människan jag vet. förutom att hon ser ut att vara blåst så pratar hon som om hon inte fattar någonting. haha!


imorgon är det skola, det kan ju ta sig i röven. jag orkar inte, men jag SKA. 



även att jag har världens finaste älskling. han är så braaaa! : )
<3







/em.


 
Kommentarer
Cissi

- Cissi halsa den där nu så går vi och dansar.



- Cissi kom nu så dansar vi.

- Ja Emma jag kommer snart.

- Nej kom nu.



Gud vad du ville dansa Emma haha <3

2009-01-19 20:37:08
emma

haha, jag vet. jag som hatar att dansa! :P

2009-01-19 21:14:53

har inte blondinbella åkt ut än? usch vad jag hatar den flickan x_x

2009-01-20 19:11:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.